Fujitsu en data privacy

Fujitsu Limited en dochterondernemingen (“Fujitsu”) doen er alles aan om uw privacy te beschermen en te respecteren.

Dit privacybeleid vormt de basis waarop we alle persoonlijke informatie die we over u kunnen verzamelen als bezoeker van onze website of locatie of een contactpersoon bij een van onze klanten of potentiële klanten, leveranciers of potentiële leveranciers of andere zakelijke partners of in alle andere gevallen waarin we specifiek aangeven dat dit beleid van toepassing is.

Fujitsu kan een privacybeleid of verklaring hebben die specifiek geldt voor bepaalde lokale wetten, producten of diensten, in welk geval een dergelijk beleid of verklaring dit privacybeleid zal vervangen of aanvullen.

Welke persoonlijke informatie verzamelen we van u?

We kunnen de volgende persoonlijke informatie over u verzamelen en verwerken:

  • Persoonlijke informatie die u ons geeft: Dit is informatie over u die u ons geeft door formulieren op onze website in te vullen (of andere formulieren die we u vragen in te vullen), ons een visitekaartje (of vergelijkbaar) te geven of met ons correspondeert door telefoon, post, e-mail of anderszins. Het kan bijvoorbeeld uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer zijn; informatie over uw zakelijke relatie met Fujitsu; en informatie over uw professionele rol, achtergrond en interesses.
  • Persoonlijke informatie die onze website en andere systemen over u verzamelen:
    • Als u onze website bezoekt, zal deze automatisch enige informatie over u en uw bezoek verzamelen, inclusief het internetprotocol (IP) -adres dat wordt gebruikt om uw apparaat met internet te verbinden en andere informatie, zoals de pagina’s die u bezoekt op onze site . Dit wordt gebruikt om de prestaties van de website te volgen en de ervaring van bezoekers van de website te verbeteren. Onze website kan ook “cookies” naar uw apparaat downloaden – dit wordt beschreven in ons afzonderlijke cookiebeleid. Zoals verder beschreven in het cookiebeleid, kunt u de manier waarop we cookies gebruiken wijzigen door uw cookie voorkeuren te wijzigen.
    • Als u met ons communiceert via sociale-mediaservices, hebben we mogelijk toegang tot bepaalde informatie over dergelijke interactie, zoals of u met ons hebt gecommuniceerd via meerdere sociale netwerken. We doen redelijke inspanningen om ervoor te zorgen dat de socialemediaproviders toestemming van u hebben om ons toegang te geven tot bepaalde informatie over u. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de manier waarop aanbieders van sociale mediadiensten omgaan met uw persoonlijke gegevens die zij van u kunnen verzamelen, aangezien dit hun verantwoordelijkheid is. Onze website kan bijvoorbeeld plug-ins gebruiken van sociale medianetwerken zoals Twitter, Facebook, Linkedin en Google+. Als u een van deze plug-ins gebruikt, kunnen deze plug-ins een directe verbinding tot stand brengen tussen uw browser en de sites van de respectieve sociale medianetwerken. Aangezien deze overdracht rechtstreeks plaatsvindt tussen uw browser en het respectievelijke netwerk, heeft Fujitsu geen toegang, kennis of controle over verzonden gegevens of het gebruik van deze gegevens binnen de respectieve sociale medianetwerken. Als je gebruik maakt van een social media netwerk en content beschikbaar maakt voor dergelijke netwerken, valt dit niet onder dit privacybeleid. In plaats daarvan zijn de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van de respectieve beheerders van die sociale medianetwerken van toepassing op dergelijke inhoud. We raden u aan om het privacybeleid en de algemene voorwaarden van uw sociale-media serviceproviders te lezen om te begrijpen hoe zij met uw persoonlijke informatie omgaan.
    • Wij wisselen daarnaast gegevens uit met de HubSpot marketingtool. Hier vindt u de privacy policy van HubSpot.
    • Onze website kan links bevatten naar websites van derde partijen die niet zijn aangesloten bij Fujitsu. Als u dergelijke websites van derden bezoekt door op dergelijke links te klikken, zijn wij niet verantwoordelijk voor de manier waarop dergelijke derden uw persoonlijke gegevens die zij verzamelen, verwerken.
    • We kunnen webgebaseerde platforms beschikbaar stellen aan onze partners en leveranciers en dergelijke platforms kunnen uw persoonlijke informatie verzamelen als u dergelijke platforms gebruikt. Dit privacybeleid is van toepassing op dergelijke persoonlijke informatie die wordt verzameld tijdens het registratieproces en/of het gebruik van dergelijke platforms.
    • Als u e-mails, telefoongesprekken of andere elektronische communicatie met onze werknemers en andere medewerkers uitwisselt, kunnen onze informatietechnologie systemen details van die gesprekken vastleggen, soms inclusief hun inhoud.
    • Sommige van onze gebouwen hebben beveiligingscamerasystemen en andere beveiligings- en toegangsbeheer systemen die u en bepaalde informatie voor veiligheidsdoeleinden over uw bezoek kunnen vastleggen als u ons bedrijf bezoekt.
  • Andere informatie: We kunnen ook informatie verzamelen uit andere bronnen. Bijvoorbeeld:
    • Als we een zakelijke relatie hebben met de organisatie die u vertegenwoordigt, kunnen uw collega’s of andere zakelijke contacten ons informatie over u geven, zoals uw contactgegevens of details over uw rol in de relatie.
    • We verzamelen soms informatie van externe data providers of openbaar beschikbare bronnen over witwaspreventie, exportcontrole, achtergrondcontrole van kredietbeoordelingen en soortgelijke doeleinden, en om ons bedrijf te beschermen en te voldoen aan onze wettelijke en regelgevende verplichtingen.

Hoe gebruiken we uw persoonlijke gegevens?

We kunnen uw persoonlijke gegevens verzamelen, opslaan en gebruiken voor de volgende doeleinden:

  • om ons bedrijf (inclusief onze producten en diensten) en, in het bijzonder, onze relatie met de organisatie die u vertegenwoordigt (indien aanwezig) en gerelateerde transacties te beheren, beheren, ontwikkelen en promoten, waaronder bijvoorbeeld:
    • marketingdoeleinden (wanneer we voorafgaande toestemming voor opt-in hebben verkregen en/of een legitiem belang hebben om u berichten te sturen die naar onze mening relevant en nuttig voor u zijn);
    • garantie processen;
    • processen voor productconformiteit;
    • boekhoudkundige en facturerings-/betalingsdoeleinden (inclusief het aanbieden van financieringsoplossingen aan klanten, samen met onze financiële partners);
    • om onze website en gebouwen en andere aspecten van de manier waarop we onze activiteiten uitvoeren te beheren en te verbeteren;
    • om u de diensten van onze online winkels aan te bieden op basis van de voorwaarden van de webwinkel;
    • om u de diensten of informatie te verstrekken die u mogelijk hebt aangevraagd;
    • om u op de hoogte te houden van relevante producten of diensten waarin u mogelijk geïnteresseerd bent;
    • om u in staat te stellen deel te nemen aan onze online beoordelingen en enquêtes;
    • om de relatie met investeerders te beheren en onderhouden;
    • om wervingsactiviteiten uit te voeren.
  • om ons bedrijf te beschermen tegen fraude, witwassen van geld, vertrouwensbreuk, diefstal van bedrijfseigen materiaal en andere financiële of zakelijke misdrijven;
  • om te voldoen aan onze wettelijke en regelgevende verplichtingen en om juridische claims in te dienen en te verdedigen en om wettelijke rechten te doen gelden;
  • als het doel rechtstreeks verband houdt met een eerder aan u bekendgemaakt doel.

We kunnen van tijd tot tijd uw informatie in onze systemen bekijken – inclusief de inhoud van en andere informatie met betrekking tot uw e-mail en andere communicatie met ons – voor compliance en bedrijfsbescherming doeleinden zoals hierboven beschreven. Dit kan beoordelingen omvatten voor de openbaarmaking van informatie die relevant is voor geschillen en/of beoordelingen van documenten die relevant zijn voor interne of externe regelgevende of strafrechtelijke onderzoeken. Voor zover toegestaan ​​door de toepasselijke wetgeving, zullen deze beoordelingen op een redelijke en evenredige manier worden uitgevoerd en worden goedgekeurd door een passend managementniveau. Ze kunnen uiteindelijk betrekking hebben op de openbaarmaking van uw informatie aan overheidsinstanties en tegenpartijen voor geschillen, zoals hieronder beschreven. Uw e-mails en andere communicatie kunnen ook af en toe worden geopend door andere personen dan de medewerker met wie ze worden uitgewisseld voor gewone bedrijfsdoeleinden (bijvoorbeeld indien nodig wanneer een medewerker niet op kantoor is of Fujitsu heeft verlaten).

We zullen uw persoonlijke gegevens alleen verwerken als dat nodig is, zodat we de hierboven beschreven doeleinden kunnen nastreven en waar we een wettelijke basis hebben voor een dergelijke verwerking. Waar onze wettige basis voor verwerking is dat een dergelijke verwerking noodzakelijk is om onze legitieme belangen na te streven, zullen we uw persoonlijke gegevens alleen verwerken als we hebben geconcludeerd dat onze verwerking u of uw privacy niet schaadt op een manier die ons legitieme belang zou overschrijven. In uitzonderlijke omstandigheden kunnen we ook wettelijk verplicht zijn om uw persoonlijke informatie bekend te maken of anderszins te verwerken.

Openbaarmaking en internationale overdracht van uw persoonlijke informatie

We kunnen uw persoonlijke informatie vrijgeven, indien redelijkerwijs noodzakelijk voor de verschillende hierboven uiteengezette doeleinden:

  • aan de andere leden van de Fujitsu-bedrijvengroep;
  • aan uw collega’s binnen de organisatie die u vertegenwoordigt;
  • aan serviceproviders die onze webservices of andere informatietechnologie systemen hosten of anderszins uw informatie namens ons bewaren of verwerken, onder de voorwaarden van vertrouwelijkheid en beveiliging die wettelijk vereist zijn;
  • zakenpartners, servicepartner, leveranciers en onderaannemers voor de uitvoering van elk contract dat we met hen of u aangaan;
  • aan een persoon die ons bedrijf en onze activa of relevante delen ervan overneemt;
  • Of in uitzonderlijke gevallen:
    • aan bevoegde regelgevende, vervolgende en andere overheidsinstanties of
    • waar we wettelijk verplicht zijn om dit openbaar te maken.

Deze openbaarmakingen kunnen betrekking hebben op het overdragen van uw persoonlijke informatie naar het buitenland. Als u met ons te maken hebt binnen de Europese Economische Ruimte, moet u zich ervan bewust zijn dat dit overdrachten naar landen buiten de Europese Economische Ruimte kan omvatten, waarvan de Europese Commissie niet heeft vastgesteld dat ze een passend niveau van gegevensbescherming hebben. In die gevallen, wanneer we uw persoonlijke informatie overdragen aan andere leden van de Fujitsu-groep of onze serviceproviders, zullen we ervoor zorgen dat onze overeenkomsten met hen worden beheerst door relevante wettelijke mechanismen en waarborgen, waaronder overeenkomsten voor gegevensoverdracht, ontworpen om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke informatie is beschermd, onder voorwaarden die voor dit doel door de Europese Commissie zijn goedgekeurd.

Hoe lang bewaren we uw persoonsgegevens?

We zullen uw persoonlijke gegevens verwijderen wanneer we dergelijke persoonlijke gegevens niet langer nodig hebben, bijvoorbeeld wanneer:

  • het is niet langer nodig dat we uw persoonlijke gegevens bewaren om de doeleinden te bereiken waarvoor we ze hadden verzameld;
  • wij zijn van mening dat uw persoonlijke informatie die wij bewaren onjuist is;
  • in bepaalde gevallen waarin u ons heeft laten weten dat u niet langer instemt met onze verwerking van uw persoonlijke gegevens.

Echter soms:

  • zijn er wettelijke of regelgevende vereisten die ons ertoe kunnen verplichten uw persoonlijke informatie gedurende een bepaalde periode te bewaren, en in dergelijke gevallen zullen we uw persoonlijke informatie gedurende een dergelijke gespecificeerde periode bewaren;
  • moeten we mogelijk uw persoonlijke gegevens gedurende bepaalde langere perioden bewaren voor productaansprakelijkheid doeleinden of in verband met juridische geschillen, en in dergelijke gevallen zullen we deze voor zover nodig langer bewaren.

Houd er rekening mee dat we mogelijk beperkte informatie over u bewaren, zelfs als we weten dat u de organisatie die u vertegenwoordigt hebt verlaten, zodat we een continue relatie met u kunnen onderhouden als en wanneer we weer contact met u opnemen, een andere organisatie vertegenwoordigen.

Wat zijn uw rechten?

U heeft de volgende rechten (onder voorbehoud van toepasselijke lokale wetten) met betrekking tot de persoonlijke informatie die we over u bewaren:

  • om toegang te krijgen tot uw persoonlijke informatie en sommige gerelateerde informatie, onder de relevante wetgeving inzake gegevensbescherming;
  • om te eisen dat onjuiste persoonlijke gegevens worden gecorrigeerd of verwijderd;
  • om te allen tijde bezwaar te maken tegen ons gebruik van uw persoonlijke informatie voor (direct) marketingdoeleinden en u heeft mogelijk het recht om bezwaar te maken tegen onze verwerking van sommige of al uw persoonlijke informatie (en vereisen dat ze worden verwijderd) in sommige andere omstandigheden;
  • om van ons te eisen dat we uw persoonlijke gegevens in bepaalde omstandigheden verwijderen;
  • om ons te verplichten om de verwerking van uw persoonlijke informatie in bepaalde omstandigheden te beperken of te blokkeren (wanneer de verwerking is beperkt, kunnen we uw persoonlijke informatie nog steeds opslaan, maar mogen deze niet verder gebruiken);
  • om onder bepaalde omstandigheden uw persoonlijke informatie van ons te verkrijgen in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machine leesbaar formaat. Verder hebt u mogelijk het recht om van ons te verlangen dat wij uw persoonlijke gegevens rechtstreeks aan een andere persoon (bijvoorbeeld een nieuwe provider) doorgeven, indien dit technisch haalbaar is;
  • waar we uw persoonlijke gegevens verwerken op basis van uw toestemming voor een dergelijke verwerking, om uw toestemming op elk moment in te trekken.

Meer informatie en advies over uw rechten kunt u krijgen bij de toezichthouder voor gegevensbescherming in uw land.

E-mail naar marketingbv@glovia.com als u een van deze rechten wilt uitoefenen (onderhevig aan de toepasselijke lokale wetgeving), of als u klachten heeft over onze verwerking van uw persoonlijke gegevens. U kunt ook een klacht indienen over onze verwerking van uw persoonlijke gegevens bij de instantie die gegevensbescherming in uw land regelt.

Gevoelige informatie

We verzoeken u ons geen gevoelige persoonlijke informatie te sturen of met ons te delen (bijvoorbeeld informatie met betrekking tot raciale of etnische afkomst, politieke opvattingen, religie of andere overtuigingen, gezondheid, genetische of biometrische gegevens, criminele achtergrond of vakbondslidmaatschap).

Persoonlijke informatie van kinderen

Fujitsu respecteert de privacy van kinderen en verzamelt, gebruikt of openbaart niet bewust persoonlijke informatie van kinderen onder de 16 jaar zonder verifieerbare toestemming van een ouder of voogd.

ls Fujitsu erachter komt dat de informatie die aan Fujitsu wordt verstrekt of verzameld, persoonlijke informatie van kinderen is zonder eerst verifieerbare toestemming te hebben gekregen van een ouder of voogd, zal Fujitsu snelle stappen ondernemen om dergelijke persoonlijke informatie te verwijderen.

Als een ouder of voogd bezorgdheid wil uiten over persoonlijke informatie met betrekking tot een kind, stuur dan een e-mail naar ons bureau voor gegevensbescherming via marketingbv@glovia.com.

Geautomatiseerde besluitvorming

We kunnen technologie gebruiken die uw gebruik van onze website en uw interacties met ons bijhoudt en die ons helpt een profiel op te bouwen van uw favoriete producten en informatieverzoeken. Als we dit doen, betekent dit voor u dat u eerder aanbiedingen en informatie ontvangt die zijn afgestemd op uw specifieke voorkeuren, op basis van uw eerdere profiel activiteit.

Als we geautomatiseerde besluitvorming gebruiken met betrekking tot een specifieke dienst of product en dergelijke geautomatiseerde besluitvorming juridische gevolgen heeft voor betrokkenen of hen op vergelijkbare wijze aanzienlijk beïnvloedt, zullen we informatie verstrekken die vereist is door de toepasselijke wetgeving met betrekking tot dergelijke geautomatiseerde besluitvorming.

Neem contact met ons op

Als u vragen, opmerkingen en verzoeken heeft met betrekking tot deze privacyverklaring of onze verwerking van persoonlijke informatie, stuur dan een e-mail naar marketingbv@glovia.com.

Wijzigingen in dit beleid

Dit privacybeleid is geldig vanaf het moment van publicatie op de Fujitsu-websites en alle eerdere versies van dit privacybeleid worden vanaf dat moment ongeldig. Alle wijzigingen die we in de toekomst in deze privacyverklaring aanbrengen, worden op onze website geplaatst en zijn ook beschikbaar als u contact met ons opneemt. Kom regelmatig terug om eventuele wijzigingen te zien.

Laatst geupdate: 21 mei 2018